تعمیر تخصصی سانروف | نیوفیس لندکروز | صداگیری سقف سانروف و پانوراما خودرو‌ها | تعمیرسانروف | نمایندگی آلپاین | مسترسانروف

تعمیرات مستر سانروف پورشه کاین

صداگیری تضمینی سانروف, تعمیرات تخصصی مستر سانروف

مستر سانروف

تعمیرات تخصصی ریل سانروف و پرده سقف پانوراما پورشه کاین مجموعه مستر سانروف

تعمیرات تخصصی مستر سانروف
تعمیرات تخصصی مستر سانروف
صداگیری تضمینی سانروف, تعمیرات تخصصی مستر سانروف

پورشه کاین در ۴ نسخه متفاوت وارد کشور ایران شد که هرکدام نیز مشخصات فنی متفاوتی دارند.

پورش کاین ۶ سیلندر از یک موتور ۳.۶ لیتری با توان ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر بهره می‌برد. تمام مدل‌های این خودرو با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و به‌صورت ۴ چرخ متحرک ارائه می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز ۷.۹ ثانیه می‌باشد. حداکثر سرعتی که پورشه کاین ۶ سیلندر به آن می‌رسد ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

پورش کاین GTS با موتوری ۸ سیلندر با حجم ۴.۸ لیتر توان تولید نیروی ۴۳۰ اسب بخار و ۵۱۵ نیوتون متر گشتاور را دارد. پورشه کاین GTS سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۵.۷ ثانیه طی می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۶۱ کیلومتر بر ساعت است.

پورشه کاین S نیز با موتور ۸ سیلندر با حجم ۴.۸ لیتری ۴۰۰ اسب بخار نیرو و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این نسخه از پورشه کاین در ۶ ثانیه از حالت سکون به‌ سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعتی که این نسخه به آن می‌رسد ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت است. بیشترین آگهی‌های مربوط به خریدوفروش پورشه کاین نیز مربوط به همین مدل است.

پورشه کاین توربو و توربو S با حجم موتور و تعداد سیلندر مشابه با مدل قبلی به بازار ارائه‌شده است که در نسخه توربو توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور و در نسخه توربو S ۵۵۸ اسب بخار نیرو و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ هر دو این نسخه‌ها نیز حدوداً ۴.۵ ثانیه است و حداکثر سرعت نیز حدود ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


Comments are closed.

تماس با ما