تعمیر تخصصی سانروف | نیوفیس لندکروز | صداگیری سقف سانروف و پانوراما خودرو‌ها | تعمیرسانروف | نمایندگی آلپاین | مسترسانروف

تعمیرات تخصصی سانروف کیا اپتیما

تعمیرات تخصصی سانروف

مجموعه مستر سانروف به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر سانروف , صداگیری سانروف , و سقف پانورامای انواع خودروهای مرسدس بنز ,پورشه ,بی ام و ,تویوتا ,هیوندا ,کیا با صد ها نمونه کار انجام شده در کمترین زمان ممکن می باشد.

تعمیرات تخصصی سانروف
تعمیرات تخصصی سانروف
تعمیرات تخصصی سانروف

به گفته اکثر واردکنندگان، خودروهایشان، به موتور GDi مجهز است. اپتیما ۲.۴ لیتری گیربکس شش سرعته اتوماتیک دارد و از نظر فنی، شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. نسخه هایی از اپتیما JF هم به گمرک آمده است که به موتور دو لیتری توربو ۲۴۰اسب بخاری مجهز است و انتقال قدرت آن توسط گیربکس۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه انجام می شود.

اکثر مدل های موجود در تهران در نسخه فول و GT Line عرضه می شوند. این مدل ها از اپتیما JF به امکاناتی چون شش کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، سقف پانورامیک، دور سقف جیر، زنون و چراغشور، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، کروزکنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، دنده پشت فرمان، حافظه صندلی، پرده برقی عقب و پرده دستی شیشه های جانبی عقب، سیستم صوتی تصویری Harman/Kardon، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور و… مجهز است.

نسل چهارم کیا اپتیما که با نام اپتیما JF در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد، این موتور در نسخه MPi ، حدود ۱۷۲ اسب بخار قدرت دارد و با سیستم GDi تا ۱۹۰ اسب بخار قدرت را برای اپتیما جدید فراهم می کند.


Comments are closed.

تماس با ما