تعمیر تخصصی سانروف | نیوفیس لندکروز | صداگیری سقف سانروف و پانوراما خودرو‌ها | تعمیرسانروف | نمایندگی آلپاین | مسترسانروف

تعمیرات تخصصی سانروف لکسس LX 570

تعمیر تخصصی مستر سانروف

مستر سانروف

مجموعه مستر سانروف با ده سال سابقه صداگیری تخصصی سقف پانوراما آماده ارایه خدمات به مشتریان عزیز می باشد

تعمیرات تخصصی سانروف
تعمیرات تخصصی مستر سانروف
تعمیر سانروف

لکسس LX۵۷۰ به پیشرانه‌ی ۵.۷ لیتری V۸ بنزینی مجهز هستند که ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات شاسی‌بلند لوکس ژاپنی می‌توان به دوربین عقب با میدان دید ۱۸۰ درجه، ۱۰ کیسه‌ی هوا و سیستم نظارت بر مسیر با چهار دوربین اشاره کرد. تجهیزات رفاهی استاندارد این خودرو نیز شامل گرم‌کن غربیلک فرمان، تهویه و گرم‌کن صندلی‌های جلو و ردیف دوم، سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی اطلاعاتی با ناوبری ماهواره‌ای و سانروف می‌شود.

کمپانی لکسوس پیشرانه این شاسی بلند باابهت را به صورت تنفس طبیعی طراحی و تولید کرده است. قلب تپنده این خودرو توانایی تولید ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور را دارد؛ چنین نیروی عظیمی از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و ۲ عدد دیفرانسیل هوشمند به هر چهارچرخ این خودرو منتقل می شود تا لکسوس ال ایکس ۵۷۰ بتواند طی زمانی در حدود ۷.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

عدم استفاده از سیستم پرخوران یا توربوشارژ در این خودرو باعث شده است تا LX۵۷۰ در مقایسه با نمونه های مجهز به موتور توربوشارژ از حساسیت کمتری نسبت به بنزین مصرفی برخوردار باشد؛ علاوه بر این پیشرانه های تنفس طبیعی نسبت به نمونه های توربوشارژ از استهلاک کمتر، هزینه نگهداری کمتر و همین طور طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند.


Comments are closed.

تماس با ما