تعمیر تخصصی سانروف | نیوفیس لندکروز | صداگیری سقف سانروف و پانوراما خودرو‌ها | تعمیرسانروف | نمایندگی آلپاین | مسترسانروف

تعمیرات تخصصی سانروف کمری

تعمیرات تخصصی مستر سانروف

مستر سانروف

تعمیر سانروف
مستر سانروف
مستر سانروف

تویوتا کمری، از موتور ۴ سیلندر ۲۵۰۰ سی ‏سی استفاده شده است. تویوتا کمری دارای زیر مدل های GL , GLX و SE می‌باشد که مدل SE آن مدل فول آپشن است . همان طور که گفته شد این سه زیر مدل دارای موتور و گیربکس یکسان هستند و فقط دارای امکانات و تجهیزات رفاهی متفاوتی هستند.

در سر تا سر دنیا تویوتا کمری محبوب ترین سدان سایز متوسط است و این ماشین در ایران هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همان طور که مدل های قبلی تویوتا کمری در ایران بسیار ماشین های محبوب و موفقی بودند بار دیگر آن موفقیت ها برای تویوتا کمری جدید هم تکرار شد و مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفت.

طراحی داخلی تویوتا کمری نسبت به مدل پیشین کاملا دگرگون شده و از طراحی بروزتر و زیباتری برخوردار شده است. تمام دکمه‌ها و هر آنچه راننده مورد نیازش است کاملا در اختیار او قرار دارد و کار با ادوات داخل خودرو راحت است و ارگونومی در طراحی داخلی خودرو رعایت شده است. کیفیت مواد به کار رفته نیز خوب و قابل قبول است. در کنسول میانی از بالا به پایین به ترتیب ساعت، سیستم صوتی، کلید فلاشر و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک قرار گرفته است و در کنار دسته دنده نیز جا لیوانی قرار دارد.فضای سر و پاها در هر دو ردیف خوب و قابل قبول هستند. دید جلو و اطراف اتومبیل بسیار خوب است و دید عقب نیز قابل قبول است.

به دلیل اینکه مدل مورد آزمایش از نوع پایه بوده دارای امکانات ایمنی و رفاهی متوسطی می‌باشد که از مهمترین آنها می‌توان به شیشه‌های برقی، سانروف چهار حالته ،آینه‌های برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی با ۶ بلندگو با ورودی‌های USB و AUX، سیستم ضد سرقت، گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده‌ها به صورت دستی (تیپ ترونیک)، کمربندهای پیش کشنده و محدود کننده‌ نیرو، ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو، ایربگ‌های جانبی و ایربگ‌های پرده‌ای، سیستم ترمز دیسکی در چهار چرخ به همراه سیستم‌های ABS، EBD و BA و همینطور پکیج VSC یا همون سیستم کنترل و پایداری و… می‌توان اشاره کرد.


Comments are closed.

تماس با ما