تعمیر تخصصی سانروف | نیوفیس لندکروز | صداگیری سقف سانروف و پانوراما خودرو‌ها | تعمیرسانروف | نمایندگی آلپاین | مسترسانروف

تعمیرات تخصصی سانروف مرسدس بنز

تعمیرات تخصصی سانروف

مستر سانروف

مستر سانروف ارایه دهنده خدمات تخصصی صداگیری سانروف , تعمیرات سانروف و سقف پاناروما

صداگیری تضمینی سانروف, تعمیرات تخصصی سانروف
تعمیرات تخصصی سانروف
تعمیرات تخصصی سانروف
تعمیر سانروف

 مرسدس E۳۵۰ با موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر با قیدت حدود ۲۷۵ اسب بخار و گیربکس ۷ سرعته معروف ۷ ترونیک مرسدس بنز است که یک سدان خانوادگی لوکس و سریع با شتاب صفر تا صد حدود ۷ محسوب می شود و عملکرد فوق العاده ای را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

 فضای داخلی ای کلاس ، همسان با طراحی بدنه است . پایه و اساس طرح همان سبک سنتی مرسدس بنز است . کابین با چرم رنگ روشن پوشش داده شده است که با وجود تقویت لوکس گرایی و افزایش شکوه کابین ، آنچنان که باید و شاید حس یک خودروی لوکس با قابلیت های اسپورت را در ذهنمان تداعی نمی کند . پس رنگ کابین تیره را می توان مطلوب تر دانست .  کیفیت تمام اجزاء و قسمت ها عالی است سقف پانورامای پنج حالته . استفاده از تجهیزات در بلند مدت بسیار راحت و فارق از هرگونه پیچیدگی اضافی می باشد . روکش چرم و گرانیت مرغوب ، جای جای کابین را پوشانده است .

مرسدس ای کلاس در کشور ما در چندین تیپ از جمله E۲۴۰ ، E۲۸۰ ، E۳۵۰ و E۲۰۰NGT  ، به صورت واردات شخصی و شرکتی توسط نمایندگی انحصاری بنز (  ستاره ایران  ) ، عرضه می شود . ضمن اینکه نمونه E۲۴۰ نیز با حمایت دفتر مرکزی بنز آلمان ، مدتهاست که  در یکی از زیر مجموعه های ایرانخودرو مونتاژ می گردد .

  به دلیل حجم زیاد بدنه ، در ابتدای حرکت احساس سنگینی و چسبندگی بیش از حد خودرو به زمین می کنید . اما کافیست بر پدال گاز اندک  فشاری بیاوید تا  در مدت زمان ۳.۷ ثانیه ، عبور از سرعت ۱۰۰ کیلومتر راتجربه  کنید . سیستم ترمز دیسکی ADAPTIVE BRAKE  در هر چهار چرخ با یاری سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز  EBD ، از کیفیت بسیار بالای ساخت و مونتاژ برخوردارند به نوعی که در خودروی مورد آزمایش ، هنوز از لنت های فابریک استفاده می شود ! سیستم تعلیق عملکرد مثبتی از خود نشان می دهد و در عبور از نا همواری های سطح مسیر ما را در جذب مناسب ضربات ، نا امید نمی کند . نفوذ صدا به کابین نیز با وجود عایق کاری مناسب ، به حداقل رسیده است .


Comments are closed.

تماس با ما